Whose line is it anyway?

Sitter och kollar på "Whose line is it anyway" mitt och pappas favorit program genom tiderna, synd att de bara sänds i Usa. Det är en show med Drew Carrey och fyra komiker, oftast olika, men alltid mina favoriter, Colin Mochrie & Ryan Stiles! Dom är så otroligt roliga att du sitter helt själv och gapskrattar. Det hela handlar om att det inte finns någon mening med det, och de fyra komikerna ska utföra olika saker på scenen, till exempel, "props" alltså använda en rekvista och låtsas göra det till så många saker som möjligt. Okej lite svårt och förklara kanske, men programmet borde sändas i Sverige och är hur kul som helst!


- Ett litet klipp -

Kommentarer
Postat av: Viktor

sv: Ja det var väldigt fint på Teneriffa! :) ska lägga in lite bilder senare i veckan tror jag, jag måste bara göra en "Copyright" ikon :)

2009-02-10 @ 00:00:41
URL: http://viktore.blogg.se/

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0