Oh my, what a shame

Var hos vårdecentralen idag, och fick reda på att jag har halsfluss! Hur kan jag ha det undrar jag? Jag har inte feber, inte så ont i halsen, det ändå jag har är lite ont under högra käken! det kunde jag tagit bort med alvedon! Istället måste jag ligga hemma hela dagen, missa åtta timmar i skolan för att jag är "smittsam" vilket jag isåfall måste ha varit igår också?

Så nu är min helg förstörd, skulle ut och äta middag ikväll och sen på tjejmiddag imorrn kväll, bye bye!
Det är illa nog med att ligga hemma en helg när du mår riktigt dåligt, men att ligga hemma en hel helg när du mår bra?! Helt onödigt, om man inte valt att göra det självmant.

Pencilin och munskölj, suck. Börjar bli stammis hos vårdcentralen, alltid är det nått, kanske därför jag jämt undviker att gå dit först, för jag är ju då en drama queen som lätt oroar mig i onödan, och det trodde ja att jag gjorde den här gången med, men icke då Jag borde ju ha en påbörjan till halsfluss tycker jag, inte riktigt ha de, för jag känner själv att ja mår bra, men tydligen inte. Jag vill inte sitta hemma hela kvällen och må bra, då är det ju bara jobbigt, men vi får se vad som händer, det är ju några timmar kvar till kvällen.

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0