A word to the wise ain't necessary, it's the stupid ones who need the advice.

Slutade precis engelskan, och jag slapp hålla mitt tal! Skönt! Hon lottade om vilka som skulle snacka och jag fick ont i magen varje gång, fattar inte varför jag blir så nervös inför att snacka inför klassen, jag är ju i vanliga fall den som pratar och låter mest, men så fort den kommer till tal när alla sitter tysta och lyssnar på just mig får jag typ handsvett.. illa är det iallafall.

Snart har jag historia med power point kungen, varje historia lektion är det power point redovsningar som vi sitter och skriver av. Fast det är ändå ganska skönt och bara sitta och lyssna och skriva.

Just nu har jag lite svårt för att skriva, sitter i datasalen och vissa verkar jääteintresserad av att läsa vad man skriver. Så skriver mer senare istället, klarar inte av att skriva när folk står och kollar på ryggen på en.



- The theme was horror -

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0