All those who believe in telekinesis, raise my hand.

Det finns en bra anledning till varför söndag är vilodagen, iallafall för mig. Ligger fortfarande i sängen, har kollat på twilight med min syster och tagit en dusch, nu funderar jag på vad jag ska göra näst, orkar inte gå upp ur sängen för tillfället. Jag älskar min säng!

Gårdagen var trevligt, vi hade några kompisar över  och sen drog vi vidare till Skåne (personen inte landskapet) och satt där, sen drog några och några kom, slutade med att jag gick hem vid halv fyra tiden, den här helgen har jag vekligen vänt på dygnet, kommer inte bli roligt ikväll säger jag bara.

Allt som allt kan jag säga att den här helgen varit rolig, men samtidigt lite förvirrande, fråga mig inte varför för det går inte att förklara.  

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0