An officer and a gentleman

Nu sitter jag hemma hos min far, som inte är hemma. Skulle ju överraska honom genom att komma hit så blev lite chockad när bara min halvsyrra och hennes kille var här och berättade att pappa och hans sambo är på finlandskryssning. Så det kan gå!
Ska iallafall åka på tjejmiddagen snart, skulle vara där till 8 tiden så börjar väl röra mig härifrån om en timme/en och en halv. Ska bli kul att träffa Carro för vi har inte setts sen julafton och kände att vi inte riktigt hade hann umgås då. Så sällan man träffar vänner som inte bor i samma område, känner att man aldrig orkar åka in till stan eller längre när man varit i skolan hela dagen och på helgen gör man ju annat eller ligger och sover så det blir så sälllan man ses. Men det är skönt med Carro för även om vi inte träffat varandra på fem år så fortsätter vi umgås som vi träffades dagen innan. Det är skönt och ha sånna kompisar som är likasinnade med en själv. Varje gång vi träffas så kan vi skratta i timmar, vi har lika humor och ska alltid komma på så sjuka saker tillsammans.

Nu ska jag kolla klart på filmen vi håller på och ser, En officer och en gentleman, har inte sett den på säkert tio år men har för mig att den ska vara bra. Skriver vad jag tyckte sen.

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0