Are we humans, or are we dancers?

Plugga, plugga, plugga!

..Är precis vad jag borde göra just nu, mitt minst-3-minuters engelska tal ska vara klart imorrn och jag är inte klar! Jag har påbörjat men måste kunna snacka utan pappret också.

Vi gjorde en mänkslig pyramid idga på gympan, blev inge trampets, men jag fick inte ens vara med i pyramiden för jag skulle vara med andra gången och vara högst upp men då vi kom aldrig så långt, vi är alltid två klasser som har idrott samtidigt och den andra klassen försökte också på sig en men vet itne om dom lyckades eller inte, såg bara att dom ramlade ihop några gånger som vi gjorde.
Nog för att att jag tål det mesta men dom ille att jag skulle stå upp på Carls axlar, och han är ju typ 1,92 lång så jag kom knappt upp innan jag skrek på dom att ta ner mig, jag fick bara bilden i huvudet av mig själv som ramlar huvudstupa ner i golvet, aj?

Efter gympan drog jag iaf hem till S oh färgade hennes hår, sen gjorde S, Jag & N vårrullar och käkade och spelade kort.
Men nu är jag tillbaka i lägenheten och ska kolla klart på topmodel och sen plugga hela natten, eller tills de blir klart.



- Den första pyramiden, bara pojkar då -




- Vad som skulle bli den andra men som inte kom mycket längre,
jag & AA-Mickis står bakom och funderar på vad fan som händer -

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0