Falskhet

Det är så lustigt hur vi människor beter oss, när vi är ensamma med en person är vi helt annorlunda än vad vi är när vi är med folk, är vi med andra människor måste vi visa upp våran "coola" image för alla. Som killar tillexempel, dom kan vara hur gosiga som helst privat men bland folk är det en helt annan sak, då är dom tuffa och colla och helt okänsliga. Och alla människor fungerar ju så, precis som att vi blir annorlunda med alkohol i kroppen, vi blir en annan människa och själv tycker jag då inte jag är speciellt annorlunda, kanske bara pratar mer, men det e ju vad jag sjäv uppfattar. Vad jag uppfattar av andra människor blir dom helt annorlunda, och på ett sätt "falska". Iallafall när du vet hur dom är annars. Det kan vara så svårt att veta hur man ska bete sig då tycker jag, vissa människor sm är tysta och lugna i vanliga fall kan bl  helt prataglada och högljudda eller precis tvärtom, och om du själv då tillexempel inte är full, så är det ju bara jobbigt att vara med personer som är det.

Skriv gärna en kommentar om vad du tycker om de.

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0