Gone and got sick

Jag hatar att bli sjuk när man verkligen inte har tid, vaknade upp imorse och hade jätteont i halsen så har sovit bort det mesta av dagen, imorrn måste jag gå till skolan vare sig jag är sjuk eller inte, på torsdag har jag nationella prov och sen två prov nästa vecka, samt mitt engelska tal som jag ska hålla på torsdag.

Sitter just nu och väntar på att bli upphämtad av min pojkvän, annars har jag inte något mer av skriva om för tillfället, skriver senare eller imorrn, tror det blir en tidig kväll. Fast ska försöka hålla mig vaken och se på topmodel, jag vet redan vem som vinner men det är ändå roligt att kolla på.  

Imorse tog jag bussen till skolan, fy mig, imorrn ska jag gå.


Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0