I can't understand it. I can't even understand the people who can understand it.

Sitter i skolan och har precis haft en härlig 40 minuters företagsekoonomi lektion. Mina favoritlektioner. Dels för att jag har mvg och förstår detmesta, dels för att vi bara är fem elever som läser ämnet och därför har lektioner i ungefär en halvtimme istället för två timmar.

Igår kändes jag och Ludwig som ett gift gammalt par, båda låg i sängen bredvid varandra, och läste varsin bok. Haha det måste varit en syn, tvn funkade nämligen inte och jag har precis börjat på en ny bok som jag låg och läste och då gjorde han likadant.

Städade och rensade lägenheten igår, eller Ludwig gjorde de mesta eftersom jag inte kom dit förrän vid halv 8 tiden, men jag rensade ut mina kläder, vek några av hans tröjor och dammsög. Pierre vart helt chockad när han kom in imorse och det var så städat.


- Jag & Ludwig om 50 år? Haha -

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0