I don't mind if you don't mind, cause I don't shine if you don't shine

Vilken dag! Känns som jag varit överallt och hållt igång, fast fick ju några timmars vila mitt på dan, men sen var det fullt fart, till skolan, hem till natta, till dansen och hem.Väl hemma har jag städat hela mitt rum (fattas bara dammsugning) och planerat inför att göra om på mitt rum. Vet inte om det är helt sant som Ludwig sa, att det var en "tjejgrej" men det verkar iallafall som de. Men i mitt fall har jag ingenstans och ha alla grejer så det mesta ligger helt enkelt på golvet. Och dessutom har jag en syster som älskar att göra om och är riktigt bra på det, inredningsdesigner nästa?

Blev besviken på dansen idag, har sett fram emot det en vecka för att få reda på att vi har vikare, som dessutom inte var speciellt duktigt heller, det var en udda låt men ovanligt tempo och inte ens hon visste när vi skulle börja dansa. Det minskar presentationsförmågan för mig iallfall, och grannen verkade tycka lika. Nu har man ju ändå betalat mycket pengar för att gå på en proffesionell dansskola och får en vikare som inte ens kan takten.

På hemvägen satt jag och grannen och lyssnade på massa The Killers låtar och soundtracket av twilight, älskar Muse - Supermassive Black Hole, Blue Foundation - Eyes On Fire & The Black Ghosts - Full Moon.

Mer intressant än så kan jag inte skriva just nu, så nu ska jag lägga mig och kolla på Twilight.


- Jag och mamma i egypten, vill utomlands igen -

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0