I phoned my dad to tell him I had stopped smoking. He called me a quitter.

usch vad trött jag är, somnade halv fyra imorse, så jag orkade inte gå på första lektionen, fick mig iallafall 6 timmars sömn. Har precis haft fysik, har nationella nästa torsdag och kan ingenting! Blir helt galen, kan inte heller lösa i boken direkt för det är bara text och står inte alla formler man ska kunna, tycker det borde finnas en bättre bok.
Ska få ha med oss en formel bok som inte heller är bra, min är helt full klottrad av formler jag skrivit dit själv.

Idag är det iallfall dans och trots att jag är hur trött som helst i kroppen är jag ändå taggad till topp. Ska dansa hiphop och det har jag aldrig gjort förut så det ska bli riktigt spännande. 


- Nu gäller det plugg på hög nivå -

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ingenting skulle göra mig gladare om 'YOU STOPPED SMOKING...' I'll promise I won't call you a quitter, not ever a looser. ;)



/Daddy

2009-01-19 @ 20:12:09
Postat av: Maria

Jag visste inte om att du läste in blogg ^^ haha puss

2009-01-20 @ 13:42:32

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0