I've stopped drinking, but only while I'm asleep.

Första gången jag sitter framför en dator och har tid att skriva sedan.. i torsdag.
Igår var de fullt upp hela dan fast ändå inte, men massa åkandes vart de, till stan först sen älvsjö sen huddinge och sen tillbaka till älvsjö och sen hem till Skåne.

Var i övrigt en ganska lugnt kväll, låg och kollade på film hemma ochSkåne hela natten typ så man är väl lite trött i kroppen om man säger så. Kom hem vid två idag och ducha käka och gjorde mig fräsch, att sova i smink och linser är aldrig en hit! Speciellt inte när man vaknar upp av att linsen nästan torkat fast under ögonlocket, det är ju alltid en klassiker!

Måste säga grattis till sara, hon fyller inte 18 förrän om två veckor cirka men idag fick hon en liten dvärgspets hon velat ha jättelänge, ska få se den lite senare. Men nu måste jag gå innan Ludwig ser mig sittandes här. Skriver mer senare eller imorrn. 

Au Revoir

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0