Jahaja

Lustig grej bara,
På väg hem från bussen ringer min syster och säger att det har en en grej vilket på jag blir skitorolig, och sedan säger hon att min lillasyster (johanna, 5 år) vill prata med mig. 
Okej visst tänker jag, vad har hänt nu då?
- Maria, jag råka ta sönder din hårgrej, förlåt det var mitt fel.
Haha ni skulle hört hennes röst hon var helt skräckslagen! Nea berättade sen att hon hade sagt typ - Säg inte att de var jag säg att de var mamma! varpå Nea hade sagt, - nej Johanna man måste säga sanningen, och eftersom min lillasyster tydligen är rädd för mig sa hon:
- Men Maria kommer bli arg och slå mig, för hon e busunge!
Hahaha snarare är det hon som är busungen här, visst att min platttång var lite skev men då skulle ju hon tydligen "fixa" den och råkade istället paja den totalt. Så det blir väl in till stan imorrn och leta ny, syns bara för den jag har kostade typ 135 kr på rean och var superbra, men mamma ska stå för kostnaden för en ny, jag har ju då inte så bra ekonomi just nu.
Lägger upp en bild på mig och busungen iallafall, för ibland är hon allt söt :)


-Ute på shoppingdag-


 


Kommentarer
Postat av: viktor

sv: Javisst kan vi det, jag lägger till dig nu så får du lägga till mig! :)

2009-01-08 @ 17:50:19
URL: http://viktore.blogg.se/
Postat av: nicole

men gud vad söt! <3

2009-01-08 @ 23:34:54
URL: http://sharing.blogg.se/

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0