Life is like sex, it's not always good, but it's worth a try

Flash animering, jippi, synd att jag är sån perfektionist som inte nöjer mig med fula streckgubbar som ser helt muppiga ut, jag vill ha fina prinssessor som blir räddade av prinsar i fina rörelser. Men så duktig på datorer är jag inte än.
Har så svårt att rita saker på datorn eftersom (inherit by me old dad) jag är helt skakig om händerna när det gäller petiga små saker. Som tillexempel att få en tråd igenom en nål, typ omöjligt!

Idag har jag gympa och vi har trampets! Om två veckor är det uppvisning av nått gymnastiskt vi lärt oss, tror de blir trampets eller något liknande, jag är inte den duktigaste gymnasten, men kanske kan göra kullerbyttor? Haha det hade sett ut det!

Fick ett erbjudande i måndags av en tjej i min klass som frågade om jag ville gå modell åt hennes kompis! Låter ju grymt kul. Hon sa att hon behövde en kort och smal tjej så då hade hon i min klass tänkt på mig! Ganska roligt eftersom jag knappt umgås med henne. Den 15 Mars ska det vara så jag har ju lite tid att tänka, skulle ju vara jätte roligt men jag har ju ingen aning om hur man går modell! Och hur kort menade hon tro, för jag är ju bara ynka 161 cm och modeller brukar ju vara minst 173 cm.

Vi får allt se hur det går ..


- Man är ju ingen Heidi direkt -

Kommentarer
Postat av: De' ol' daddy

Vaddå jag skakkkig? ;) Jag säger som jag alltid sagt: Hellre Parkinsons än Alzheimers. Hellre spiller jag ut halva ölen än glömmer var jag ställt den.

2009-01-22 @ 06:19:11

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0