Lördag 3/1-09

Har varit urkass på att skriva den här veckan, men har inte suttit något framför datorn.
Ska börja med att berätta om nyår. Det började med att jag Sara och Joline åkte till farsta och käkade vår egen nyårs middag på kinan, var fortfarande öm i munnen så får mig blev de soppa, men den var väldigt god.
Sedan åkte vi till Sköndal hem till en kille som heter David och satt där och drack, lyssnade på musik och hade trevligt.
Vid halv elva åkte vi till skogås igen, jag och Ludwig gick förbi hem till honom och önskade familjen gott nytt år och hämtade hans cigarr som jag köpt och sen gick vi hem till Dani och fira tolvslaget.
Under vägen från Ludwig till Dani hände något med min röst så jag blev skithes och kunde knappt prata resten av kvällen, eller rättare sagt, jag kunde prata men jag lät som en tolvårig pojke som kommit in i målbrottet!
Men annars var de en väldigt rolig kväll, efter vi varit hos Dani drog vi hem till Skåne och varvade ner och åt lite. Och de var en sammanfattning av mitt nyår!

Just nu är jag iallafall hemma hos Ludwig mamma i huddinge och hälsar på, jag fick en rosa polotröja i julklapp vilket var nice för jag är helt inne på polo just nu.
Imorrn ska vi åka till bjursås och åka skidor, vilket vi bestämde för typ 3 timmar sen! Men de ska bli kul, de var över 2 år sen jag åkte skidor senast så jag längtar ut till backen. Ska bli skönt och åka bort ett tag, även om de bara är till tisdag.

Nu ska jag lägga mig ner i soffan bredvid Ludwig och kolla på tv.
Vi hörs på Tisdag!


- Sara, Jag och Joline -

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0