Mr Sandman, give me a dream

Har suttit hemma i lägenheten sen tio, börjar känna mig uttråkad. Har suttit och pluggat historia i två timmar, sen kollat på twilight, igen. Ludwig kom hem för 45 minuters sen, men han somnade i soffan för en stund sen.

Ska åka och möta Sara om en halvtimme, dra hem till henne en stund och se hennes nya hundvalp! En dvärgspets är det, och det var ett tag sen vi umgicks hon och jag så det ska bli trevligt.

Sen blir det väl hem och fortsätta göra om på mitt rum om jag orkar, får se hur länge jag är kvar hos Sara.

Har inte så mycket mer och skriva om och Ludwig ligger och sover på mig så har lite svårt att skriva.

Ciao!

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0