Onsdag 7/1-09

Idag har jag varit modell åt distanz, Linnéas skoltidning, www.distanz.net, mitt andra modelljobb idag, det är alltid lika kul att plåtas för syrran. Vi har samma humor och tänker likadan, förmodligen därför det blir så bra resultat. Kändes konstigt att se bilderna på mig själv med tandställning men tycker ändå det borde finnas fler modeller med tandställning, då hade inte alla andra varit oroliga att det ska vara fult. Såklart jag själv inte tycker jag är snyggast i världen, men jag har vant mig och dessutom är det så många som har tandställning att man knappt tänker på det, Det enda jag stör mig på att det kan göra förjävla ont ibland. Men som dom säger, vill man va fin får man lida pin!

Lägger iaf upp slutresultatet av fotograferingen, ifall ni inte orkar vänta på att den kommer upp på hemsidan.
Gå förresten in på distanz och kolla in min första fotografering som ligger för startsidan!


-Ämnet är ett plagg med fyra olika stilar-

Kommentarer
Postat av: Carro

Men åhhh snygg!! Jag saknar dig också!! Jadu... anytime!! Kan ju höras till helgen eller nåt? Jag börjar skolan på måndag. Ja det gör jag, den 30 januari. Hahah, vad du är söt! Men vi hörs av här någon dag nu :D

2009-01-08 @ 12:54:24
URL: http://carrew.blogg.se/

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0