Shopping!

Har varit i stan idag och shoppat lite, inte så värst mycket grejer med de har ju gått åt iaf över tusenlappen.
Åkte in med AA Mickis och grannen som skulle möta upp sina tjejkompisar, sen gick vi till donken och käka och mötte Ludowish.
Var inne på åhlens och köpte ny plattång från BaByliss som man kan använda i både vått och torrt hår, sen köpte jag två olika torrsschampo (måste ju testa vilket som är bäst) men jag har en svag aning om att det kommer vara det från toni&guy.
Sen gick vi till Urban Outfitters som jag fastnat för och det var rea där, fast som vanligt hittar jag aldrig saker som e på rea, ska alltid hitta de dyra istället, men det blev iallafall ett par as coola leggins som ser ut som slitna jeans, sen hittade jag faktist en cool tröja på rean, skills! Ikväll blir e nog hem till en kompis som fyller år och fira, jag har fått i uppgift att ta med lite brudar så vi får se vilka de blir. Vilket fall som helst ska jag ha roligt!


- Jag älskar att ha pengar, men nu är jag fattig igen! -

Kommentarer
Postat av: Carro

pengar är nice.

2009-01-09 @ 19:09:02
URL: http://carrew.blogg.se/

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0