Skolan

Sitter på sunkig två-och-en-halvtimmes-rast i skolan med AA-Mickis, varför alla dessa håltimmar? Jo kanske för att alla lärare har tagit semster, ska lärare vara borta eller sjuka ska de ju vara dom lärarna man har antingen första eller sista lektionen för dagen, det är mer nice så, kan man få sova ut lite eller sluta tidigare istället för att sitta här och försöka plugga på någon tråkig kemi "labbrapport" (Jag hatar kemin!, kan bero på vår creepy lärare som ser ut som en psykopatisk unge). Men imorrn slutar vi iaf tio över elva, har halv studiedag efter hösttermine "officiellt" slutar här. Sen är min underbara lärare borta till onsdag så jag är ledig måndag och får ännu mer sovmorgon på tisdag, sweet!
Vi ska ha uppvisning om några veckor på gympan, håller på med motorik och redskap så jag och mickis tänkte köra trampets klädda i body och tights, hett!
Nu ska vi kila och frossa varmkorv och potatismos!


Kommentarer
Postat av: Mäktiga Thess

ja tycker så, sitter i skolan jag med,Med fucking hålltimme HATA!

2009-01-08 @ 11:09:20
Postat av: Viktor

Håltimmar är jobbiga! :( själv så börjar jag skolan först på mådag :D

2009-01-08 @ 11:40:56
URL: http://viktore.blogg.se/

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0