Speech

Sitter och ska skriva ett engelska tal om Stephen King, inte min starka sida med tal, lite konstigt att jag är så osäker på just tal när jag i vanliga  fall är hur bra som helst på att prata, men de e nånting med att tala inför klassen som gör mig osäker, och nu är det dessutom på engelska också. Och jag hittar ingen bra information om Stephen King, vad fan ska jag prata om liksom?
Efter den här lektionen har jag två och en halv timmes rast, vilket inte är ovanligt längre. Men istället för att åka hem och äta och ta de lugnt ska jag sitta kvar i skolan och plugga ännu mer för imorrn börjar matten och då ska jag och Mikaela prata om Arkimedes inför klassen, och vi har inte börjat skriva något om honom än.
Det är så mycket enklare att blogga då, för då skriver jag ju bara mina egna tankar, det som redan sitter i mitt huvud, skillnad är ju att sitta och skriva om nånting eller någon du inte vet nånting om.

Nej nu ska jag försöka börja skriva det andra.

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0