Suck

Jag hatar att inte klara av saker, jag blir så irriterad när jag inte förstår, minsta lilla grej och jag börjar nästan skrika. Eller iaf sucka högt och tydligt så alla hör. Tror dom flesta i min klass vet om det vid det här laget, "åh nej nu är det maria igen" haha nej men allvarligt så blir jag iallafall grymt irriterrad av saker jag inte klarar av. Så antingen sitter jag sur till läraren kommer och hjälper mig, eller så gör jag nånting annat så länge. Och just nu verkar det vara många som behöver hjälp, så jag gör nånting annat så länge.

Sitter och försöker planera inför februari, eftersom det är många presenter som ska köpas. Mamma fyller 40,(40-årsfest!) tre kompisar fyller 18 och min syster fyller år. Men som tur är så vet min syster om att hon inte får något dyrt för det har jag inte råd med. Sen i juni så fyller min Ludwig 20, och det är ju också ett vikitgt nummer så har börjat planera lite smått, måste nog spara pengar så jag har råd. Frågan är just nu, vad ska man ge till mamma? Vad ger man till min mamma? Och när hon fyller 40 dessutom. Men jag har en svag aning vad jag vill ge, frågan är om jag har råd..
Ne nu ska jag försöka studera lite, skriver senare ..


- 15 månader idag älskling -

Kommentarer
Postat av: Viktor

sv: Ja okej vad var det för årstid då du var i Teneriffa? :) Hur var vädret där när du var där? :)

2009-01-14 @ 19:34:42
URL: http://viktore.blogg.se/
Postat av: Viktor

sv: Jag beställde min kamera från Dustin och den kostade 6088 kr med frakt :) men det följde med väska, minneskort, uv filter och ett 18-55mm objektiv så det var väl som ett "startpaket" :)

2009-01-14 @ 20:17:59
URL: http://viktore.blogg.se/

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0