Surprise, surprise

Lördag. Lördagar, eller iallafall från morgonen till eftermiddagen, är min vilotid. Jag går alltid upp när de övriga i huset har åkt iväg, aldrig tidigare. Då är den tiden på dagen när jag kan gå omkring och göra vad jag vill, och detta njuter jag oftast av. Jag har suttit och läst nästan hela dagen, eller sen jag vaknade vid halv elva. Har börjat läsa första twilight boken, "Om jag kunde drömma" och eftersom jag sett filmen några gånger så är det kul att veta mer om vad som egentligen sker, eftersom filmer tar ju bort och ändrar saker från den ursprungliga boken.

Ska på tjejmiddag ikväll vid 8, funderar på att svänga förbi min pappa en stund innan pch säga hej eftersom de ändå är på samma sida av stan. Brukar nästan aldrig ringa och säga när jag kommer, tycker det är mycket roligare att bara dyka upp som en överraskning ungefär. Jag tycker om överraskningar. Synd att jag får dom själv så sällan.

Det var nog det enda jag har att säga än så länge, nu ska jag sätta på en tvätt så skriver kanske lite senare.

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0