Tisdag 6/1-09

Home sweet home!
Efter 3 dagar i skidbacken med allt mellan -8 till -24 grader är det skönt och vara hemma tillslut. Har åkt skidor varje dag och tillochmed hoppat lite *skills*.
Det har varit jävligt kul vill jag säga, trots kylan de första två dagarna. Tror jag aldrig gått omkring med så snorig näsa så många dagar i rad, men det var härlig att komma ut i backen igen.
Hemresan måste varit värst, vi skulle stanna vid donken i gävle, men det visades sig att den inte låg längst vägen så vi fick åka två timmar till mot arlanda och där var det fullsatt så det slutade med att vi åkte till sköndal, snacka om att jag var hungrig när vi kom fram.
Men nu ska jag lägga mig och mysa med Ludwig. Hoppas alla andra haft ett bra avslut på lovet för det har iaf jag haft!


- Jag och älskling på nyår -

Kommentarer
Postat av: Mäktiga thess

Du och ludde :) så söta "nypppppp i kinden"

2009-01-08 @ 11:11:37

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0