To all those lonely souls out there

Det blev en kort kväll idag, vi skulle ju spela biljard men det var bara för medlemmar så vi drog till donken och sen åkte jag hem, känns skönt och bara vara hemma för en gångs skull.
Min käre karl är på grabbkväll i huddinge vilket betyder att jag sover ensam inatt, och som jag kanske sagt tidigare tycker jag inte om att sova ensam. Har aldrig tyckt speciellt mycket om det plus att jag nu har sovit med någon i över ett års tid, vilket gör det ännu jobbigare. Så därför tänkte jag skriva om alla fördelar med att vara ensam, kanske hjälper mig sova lite bättre, eller iallafall hjälper någon annan som känner sig lite ensam ikväll.

Du kan;

-ha på dig helt osexiga kläder (och underkläder) utan att någon ser
-gå omkring naken på ditt rum utan att tänka på dina "brister" om du nu har några
-fisa, prutta, pilla dig i näsan helt odiskret, vem ska du gömma dig för?
-stå och beundra din kropp i spegeln hur länge som helst
-stå och kolla igenom dina fel och vad du inte tycker om på din kropp utan kommentarer
-klämma finnar utan att oroa dig över att du blir röd i anisktet
-ta upp hela sängen
-slippa bädda iordning sängen innan du går och lägger dig
-kolla på exakt vad du vill på tv eller lyssna på dina skumma favoritlåtar, och sjunga till!
-stå i en evighet och bestämma vad du ska ha på dig utan nån som stressar
-dregla, snarka brutalt

..Nu blev det många saker, nu sover jag nog gott inatt!



- Någon som sover skönt, eller? -

Kommentarer
Postat av: Friendsbloggen

Friendsbloggen är också en nystartad blogg som jag och en till tjej har startat som handlar om kampen mot nätmobbning. Kika gärna in där och hjälp oss att kämpa mot nätmobbningen. Tillsammans kan vi utrota den!

2009-01-31 @ 04:35:21
URL: http://friendsbloggen.blogg.se/

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0