Un deux trois

Nu sitter jag hemma i mitt eget rum, som min syster har möblerat om, très bien. Jag skulle först vara med och hjälpa till men så ringde hon idag och sa att hon skulle göra det själv som en överraskning och jag älskar ju överraskningar så jag sa inte emot. Det blev mycket bättre nu med en bokhylla så jag har fått undan massa grejer, ser nästan kliniskt ut här inne just nu, me like.

Var hemma hos Sara nyss och såg henne nya hund, den var petit och jätte söt (jag älskar franska ord, dom används för sällan) Sen var vi ute och gick med den nya hunden och Ramses som hon haft innan och eftersom Ramses är stor så fick jag ta hand om  den lilla som bara satte sig ner och bet i kopplet, så det slutade med att jag fick bära honom den mesta delen av rundan.

Imorrn är det helg igen, äntligen! Fast veckorna går så fort att man knappt hinner längta efter helgen (bara lite) innan den är tillbaka igen. Imorrn har jag ingenting planerat, förutom att jag och Lovisa kanske ska se Wildchilds, den verkar lagom flickig tycker jag. Sen får vi se vad kvällen bjuder med. På lördag ska jag iallafall hem till mig barndomskompis Carro som fyller år imorrn, men ska ha tjejmiddag på lördag och hon bjöd dit lilla mig.

Nu ska jag gå och umgås med min syster och sedan äta middag.

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0