Uss..

Idag är jag hemma, eller hemma hos min Ludwig. Kvällen igår gick inte riktigt som jag tänkt mig, när vi kom fram började Ludwig må dåligt och spydde så han gick och la sig, tre av tjejerna jag tagit med mig skulle dra på en fest men hann aldrig dit utan blev stoppade av farbror blå och fick hälla ut alla sina öl, stackarna hade 23 st, dom hade bara druckit en!

Det värsta vara att jag fick höra att polisen stog och skrattade när de hällde ut ölen! Hur fan kan dom göra så? Tycker dem de var roligt att de tre små flickorna blev tagna eller? Enda andledningen jag kan komma på är att samma sak hände dem när de var unga och nu får dom sin hämnd. Men ändå, att vara polis handlar väl om at göra rätt för lagen, inte stå och skratta åt dem som gjort fel? Jag tycker bara de är så dålig stil, dom kunde bara hällt ut ölen och så var de med de, men att stå och skratta medans känns bara så fel. Fattar att tjejerna blev arga över de. Så gör man bara inte, eller har jag fel?

Vi drog iallafall hem i taxi igår kväll, somnade halv fem imorse efter Ludwigs mage lugnat ner sig. Det var så hemskt att se han ha ont, jag är en väldigt empatsik människa, skulle nån i min närhet, min syster, mamma osv börja gråta så är det såklart jag också skulle göra det.

Nu ska jag upp och ta hand om min sjukling.

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0