Money, money, money

Är inne och spanar på nelly.com, jag säger bara jag vill vara rik! Hitta ett par grymt snygga chinos, är helt såld på det just nu, har ett par gråa från gina tricot hemma men är sugen på lite mer färger, jag älskar och vara färgglad, ensidig klädsel känns så tråkigt.
Började också kolla på bikinis, hittade en grymt snygg baddräkt också, jag vill ha en cool baddräkt! Och i sommar ska det bli bra väder och jag ska bada hela tiden och bli jätte brun! Ska börja gå till skolan på morgonen numera också, behöver lite extra motion så man blir fit, ska börja på måndag!



-Så grymt snygga, någon som vet var man kan köpa färgglada chinos? -




- Gillar utan axelband -




- Vitt får dig att se brunare ut -




 - Så snygg! Med den här hade sommaren varit komplett! -


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag har ett par blå som jag köpte på gina och ett par röda som jag köpte på bikbok(tro de eller ej). Fast det var ifs nu i våras/sommras..! :) När ska vi hörassss?

2009-01-23 @ 19:57:40
URL: http://carrew.blogg.se/

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0