Fourty aa, fifty aa

Har stooora planer igång! Men kan tyvärr inte berätta dom för att kan ju komma ut, men någon nära fyller år snart och här ska planeras grejer, har ju som sagt många som fyller år nu i februari så kan skriva de utan att denna person vet att de e den.
Hoppas jag bara hinner fixa allting i tid, de e inte långt kvar till februari och detta får inte misslyckas.

Hade jättekul på min dans igår, vår lärare heter Joao och snackar bara engelska men han var tvärskön, yes no maybe?
Tur att man inte har problem med engelskan iaf, då hade de kanske inte gått lika bra. Men engelska har jag aldrig haft svårt med, kanske för att jag är 1/4 brittisk. Har aldrig haft prolem med att prata med en person som inte kan svenska, som när min morfars bror Bob var här i november och hälsade på. Det slutade med att jag pratade engelska med dom som prata svenska för jag var van vid Bob.

Men för att återgå till dansen, kände direkt att jag inte dansat på en termin, de där sköna gunget som man har i kroppen bara flyter på i vanliga fall men igår kände jag mig lite stel i kroppen. Kommer ihåg när Grannen började dansa med mig, då kände jag  att jag var med van vid att dansa än var hon var, men nu känns de precis tvärtom, hon hänger med i rörelserna och jag kan dansstegen, dom sitter i huvudet, men jag får inte ut dom lika smidigt som förut.

Det får bli mer träning i vår, som Grannen sa, måste bli fit inför sommaren, och innan vi ska ha livräddning i idrotten!


- M & S -










Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0