I have not lost my mind - it's backed up on disk somewhere.

Sitter hemma hos Ludwig och har två timmar kvar på min håltimme, sitter och kollar ltie på rose red för att få insiration till mitt engelska tal som jag förmodligen kommer få hålla imorrn, hoppas inte.

Har hittat min nya idol, han heter Nick Pitera och är grym på att sjunga, första gången jag såg hans video på youtube sa jag bara " Jag tror jag är kär", okej inte i honom men i hans röst. Om jag gifter mig någon dag så vill jag att han ska sjunga på mitt bröllop, fick ju värsta gåshuden! Ifall ni vill se honom (eller främst höra) gå in på you tube och sök på Nick pitera och klippet som heter, Me singing a whole new world by nick pitera. Han är grym!

Idag är det dans igen och kom på förra gången att jag har tappat bort min sportbehå, har inte set den på snart ett år så måste köpa en ny, hittade en knallgul på intersport för 199 kr som jag ska köpa. Det blir snyggt med ett vanligt linne över så man ser det gula under. Man måste ju få sticka ut lite även när man tränar. Sen hittade jag en par gråa kort-mjukisbyxor för samma pris.

Gick till skolan idag och sen gick jag hem, det tog ju bara cirka tjugo minuter men kändes så mycket bättre än att åka buss!


- Okej kommer kasnke inte få lika snygg kropp som nån
 av dom här brudarna men man kan ju iallafall försöka -


Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0