Vad nu?!

Det finns så mycket hopplösa lärare! Nej nu får jag inte vara ledig på måndag bara för min klass är helt efter i fysiken så vi ska plugga det i två månader extra, och lektionen hamnar såklart på måndag mellan tolv och ett! Helt värdelöst!
Och imorse fick jag nästan damp på min kemi lärare (psykopat-ungen) som bara smyger sig upp bakom en och smackar med munnen hela tiden, usch! Hade nästan lust att skrika på han att jag inte behövde hjälp så han skulle slippa stå där och glo över min rygg.
Skolan är hopplös just nu, den tryckte helt ner mitt annars så glada humör idag, nu vill jag bara hem till min säng och sätta på en bra film och måla naglarna eller nått avslappnande.


Kommentarer
Postat av: Carro

Mja.... kanske inte bästa dagen. ska med på en husvisning! :D

2009-01-08 @ 13:38:27
URL: http://carrew.blogg.se/
Postat av: Viktor

sv: Ja jag hatar när man har en lektion på hela dagen det känns så onödigt att åka till skolan då :/

2009-01-08 @ 16:02:37
URL: http://viktore.blogg.se/

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0