Väder, väder, väder

FY för detta väder, sommar kom, kom!
Sitter kvar i skolan och väntar på nästa lektion som börja tre, och jag blir alltför deprimerad av att kolla ut genom fönstret, de är inte ruskigt kallt ute, himlen är grå och mulen och det ger alltid en lite trist stämning. Vädret ska alltid på något sätt påverka mitt humör, när det är tråkigt och deprimerande väder ute, då känner jag mig tråkig och deprimerad, 
okej kanske inte deprimerad direkt, har ingenting att vara det över förutom vädret. Men nedstämd kanske är ett bättre ord.

Men just nu vill jag bara hem till en varm säng, en kopp te och en bra film.
Har jag precis kommit på hur jag ska spendera kvällen?
Klockan 8 är iaf tvn min för då är de antm, jag vet det är lite töntigt men alltför roligt för att undvika!

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0