Was I chewing gum before?

Var och såg Yes Man idag med Ludwig, har redan sett den på bio förut men han ville se den och jag ville se den igen.
Garvade inte lika hårt som första gången då jag var med tre tjejkompisar, men fick mig några goda skratt ändå. Det finns ingen bättre komiker än Jim Carrey! Ett av mina favorit citat från filmen är ändå:
Allison: Are you stalking me?
Carl Allen: No, i would never do that.
Carl Allen: Oh by the way, the new furniture looks great from the yard.
Haha så klockrent!

Iallafall, sitter och ser fram emot fredag, de blir tjejkväll med några brudar och sara och jag ska bjuda på middag. Sen bli de singstar, buzz och guitarr hero, vem vet kanske dansmatta också? Får se hur mycket vi hinner med!
Det kan vara skönt faktist att bara vara med tjejerna ibland. Känns som jag alltid är med killar, inte för att jag klagar(!) det är kul att vara enda tjej också för då får man ju mer uppmärksamhet, som jag alltid är i behov av (fråga min släkt) men jag är väldigt ombytlig av mig. Och vem vet hur kvällen slutar?

Imorrn börjar jag 12.40, skönt! Önskar att alla veckor var som den här, har inte haft mer än 3 lektioner om dagen, istället för 5 som jag brukar. Vissa veckor känns verkligen outlidliga medans andra är hur sköna som helst. Men just nu i detta mörka väder längtar jag bara till dom varma solstrålar som skriker ...

SOMMAR!


- Sommar'n i skåne -06 , aaah! -

Kommentarer
Postat av: Carro

Gillar bilden!

2009-01-16 @ 17:26:00
URL: http://carrew.blogg.se/

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0