Woke up with a headache and noticed my sheets were gone

Vaknade idag hur lugnt och fridfullt som helst, tills kah kollade på klockan, tjugo över 8! PAnik, jag börjar ju halv nio så det va ju ingen chns att jag skulle hinna i tid till mitt kemilabb. Så när jag insåg det la jag mig i sänen en stund till och kollade på tv, det hetaste ämnet just nu är ju bloggkriget mellan blondinbella och Katrin Zytomierska och Katrin var med i the voice idag och pratade om det. Blondinbella hade tydligen backat ur en debatt och med tanke på vilken stake Katrin verkar ha så förstår jag henne, jag skulle heller inte vilja gå i debatt mot henne, hon verkar riktigt brutal.

Men nu måste jag kila till skolan så jag inte missar andra lektionen också!

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0