Easy now

Nu har jag lugnat ner mig några kilon, äntligen. Sket i de jävla programmet och slog på tvn istället. Det funkade bra för de var säsongstart av fråga olle vilken alltid är kul, och nu kollar jag på girls of the playboy mansion, vilket känns lite skumt eftersom hugh hefner har nya flickvänner nu. Men de är ändå roligt. Dom här tjejerna var ju roliga, (om nån räknar bort kendras skratt) och dom nya verkar på uppstoppade, om man får säga så. Och jag måste bara tillägga att jag gillar den här nya blogga-i-mobilen funktionen, men de verkar som att inläggen kommer två gånger om ibland. Så händer de får jag be om ursäkt. De e inte jag utan min mobil. Nu ska jag kolla klart och krypa upp till kojs. Ciao!

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0