Friday and the lights are off

Sitter i skolan och har inställd lektion som vanligt, 2 timmars rast! tur att man hinner äta iaf, fast just nu känner jag bara för att gå hem och lägga mig igen, har så grymt ont i huvudet och snorar och är seg i hela kroppen. Och på en fredag dessutom, hoppas det inte händer något kul ikväll så man bara kan ligga hemma och sova, men kommer säkert hända något bara för det. Så typiskt att jag alltid ska bli sjuk på torsdagar,  är nästan alltid så, torsdagar eller fredagar lyckas jag alltid få nån sjukdom och sen är helgen förstörd, tur att man inte har något viktigt planerat iallafall. 
 
Igår blev det film igen, Bruce Almighty den här gången, den är så jävla rolig, låg och garvade i sängen för mig själv när L hade somnat. Sen vart det jätte varmt så kunde inte somna själv, och L lyckades dra ner filten som jag har hängt över fönstret så det var helt ljust imorse när jag vaknade, usch, men fördelen är att jag iallafall vaknade till lite fortare.

Nu måste jag kila, fick reda på att min svenska börjar tio istället, så då slutar jag vid elva! Yes, blir det hem och försöka vila några timmar. Usch vad jag hatar att vara sjuk!

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0