Good-bye. I am leaving because I am bored.

Nu har jag precis kommit hem från stan, blev inget jobbande idag eftersom min mor var sjuk. Men jag och Natta drog in till stan ändå och kollade runt några timmar och sedan mötte vi upp L och fikade.
Jag gjorde världens fynd! Har klagat i veckor på att ja behöver nya stövlar, och dag hittade jag ett par! Kostade egentligen 1125 kr men dom var reade till 149 istället! Det är ju nästan tusen kronor billigare.
L & N hittade varsitt par brillor också, men ara L köpte sina eftersom dom kostade 215 kr (dyrare än mina boots).

Så i stort sett har det varit en väldigt bra dag! Nu ska jag glo på Vänner.


- Skit dålig bild tyvärr, min mobilkamera -


- N & L -


(Dagens citat: George Saunders)

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0