Hold on to your hat!

Per Börjesson, a.k.a Morfar Pelle, har kommit till stan! Och han driver runt med en jädra fart och nyper i tår och sätter upp gardinstångar, en händig man skulle man nog säga, men akta dig för han kan ha ett väldigt humör den där Pelle, så jag varnar dig för att göra honom arg!

Annars är det väldigt trevligt att han är här och hälsar på förstås, äntligen någon som kan säga till mamma, det behövs en sådan lite då och då.


Och jag måste nämna ytterliggare en sak om ett tidigare inlägg om de svenska kopierade serierna. Tv-programmet Robinson är svenskt från början och har faktist kopierats av andra länder! Imponerande? Så pappa nu sa jag det också.

Nu ska jag kila och kolla vad resten av familjen gör, Annie är här och hälsar på också förstås. Ciao!


- http://www.hireimagination.com/ -

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0