I do anything!

Hemma och har precis käkat middag, kom hem vid halv sex tiden, hade jättekul idag, bilderna blev jättebra! Och inte nog med det som har jag klippt lugg igen, inte meningen, men Audrey har ju lugg och vad gör man inte för konsten. Så nu är det söndagskväll vilket betyder parlamentet och Beck. Tv kväll alltså, har lagt ut pengar och köpt godis tillochmed. Jag blev så sugen. Bilderna har jag inte än, men kommer förmodligen läggas upp på facebook snart och efter det dyker den upp här. Nu ska jag slappa framför tvn! Imorrn blir det förmodligen jobba. 
Godkväll gott folk.


- Bilden vi utgick ifrån -

Kommentarer
Postat av: nicole

jaha, vad tycker vi nu då om kvällens beck avsnitt? :D

2009-03-22 @ 23:29:35
URL: http://sharing.blogg.se/
Postat av: storasyster

Du vart verkligen jättefin som Audrey :) får bilderna i veckan, puss

2009-03-24 @ 20:45:53
URL: http://neas.blogg.se/

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0