I'm a godmother, that's a great thing to be, a godmother. She calls me god for short, that's cute, I taught her that.

Att träna eller inte träna?

Nu är det äntligen dax för dans igen! Har varit sjuk så länge och annars har min danspartner varit sjuk så har inte dansat sedan.. Innan sportlovet måste det ha varit! Så det ska bli skönt och få röra sig lite, sedan imorgon blir det gymma med Natta för hela slanten, funderar på om man ska börja ta sig lite springturer, eller iallafall promenader också. Haha varje gång jag ska göra något så tänker jag bara på hur mycket olika saker jag ska göra, och sedan är det sällan det blir av, jag menar hur många gånger förut har jag sagt att jag ska börja träna? Några skulle jag tro. Får hoppas det håller i sig nu iallafall.

Dagens duktiga ambitioner (än så länge)

Idag lyckades jag (med hjälp av AA och min otroliga övertalningsförmåga) se till att jag är ledig på måndag. Inte nog med det så har jag ju som sagt studiedag på onsdag, fast då blir de förmodligen jobba istället ifall allt går enligt planerna. Jobbar man med mamma får man räkna med oförutsigbara händelser. Men hoppas allt ska gå bra.



- Och här har vi dom mycket hängivna dansarna! -


(Dagens citat: Ellen DeGeneres)

Kommentarer
Postat av: Viktor

sv: Ja H&M har riktigt fina killkläder nu :) sen har MQ också bra :) men jag har köpte lite väl mycket kläder nu och sommaren har inte ens börjat ännu :D:D

2009-03-16 @ 17:07:06
URL: http://viktore.blogg.se/

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0