In the end, everything is a gag.

Jag kan inte programmering! Har insett de nu efter 1 ½ termin. Vi ska göra en miniräknare på ett program som heter Dev-C++ och jag fattar inte ett smack! Tur att jag valt bort B- kursen för det här är dödande. Någon som vet hur man skriver ett sådant program kan gärna på hjälpa mig, jag är hetl lost på det här. Plus att det är fredag och jag är mer insatt på helg än på att plugga, det blir automatiskt så med min hjärna. Vaknade upp imorse och kände helgen närma sig. Så kom som tur var ihåg att ta med mig badkläder till badkalaset imorrn. Första gången jag visar mig i bikini "in public" på nästan ett år, hur många gånger badade jag förra sommarn liksom, typ 2 kanske? 
 
I år måste det faan bli varmt så man kan bada mer och ligga ute och sola sig. Ge mig sommar, ge mig värme och jag är nöjd!

(Dagens citat: Charlie Chaplin)

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0