It is amazing what you can accomplish if you do not care who gets the credit.

Sitter i skolan och ska straxt åka till farsta och till tandläkaren och fixa min tandställning och sedan tillbaka till skolan.

Hade världens otur idag, min buss imorse gick tydligen inte så jag missade tåget som hela min klass satt på! Vi skulle till Karlberg, eller Nackademin.  Så jag tar bästa tåg och hittar dit med lite hjälp av AA och sedan när jag kommer fram, är vi där och lyssanr på en killes som snackar om skolan i 45 min och sen var vi klara och ska tillbaka till skolan, helt onödigt att jag ens gick upp imorse, jag skulle gjort som jag velat och legat kvar i sängen istället. Hade jag gått upp typ, för en halvtimme sen, gud vad skönt.

Idag är det iaf fredag, vilket betyder bowling ikväll och sova ut imorgon!


(Dagens citat: Harry S Truman)

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0