It's kind of fun to do the impossible.

SItter i skolan som vanligt och ska försöka börja skriva på engelska läxan, vi ska analysera en låt text men jag lyckas inte hitta någon bra, det ska vara en låt med innebörd och som inte har för många upprepade meningar, som tillexempel samma refräng om och om igen. Någon som har nått bra förslag?

Idag är det fredag, vilket betyder helg! Men inte så stor upphetsning där inte, veckorna går så fort att det känns som det är helg hela tiden. Och om 3 ½ vecka så är det påsklov,  och efter det massa studiedagar med Kristi Himmelsfärd och allt, och sedan, bam bam bam, Sommarlov!

Det känns i kroppen när man närmar sig sommaren, bara det ljusa vädret idga gör en nästan varm inombrods, (om det bara varit lite varmare ute) Nu kan gärna snön få försvinna och ersättas med varma vindar och tunnare kläder, hitta en vårjacka häromdagen och måste ju kunna börja använda den, speciellt med alla skor man har, har tröttnat så på att bara ha fula vinterskor, jag vill kunna börja använda min pumps och finare skor.

Det är bara att vänta och längta.



(Dagen citat: Walt Disney)

Kommentarer
Postat av: ViktorE

sv: Ja då kanske jag får kika in på H&M igen! :) tidigare har jag aldrig köpt kläder där men nu har jag köpt massa kläder där dom senaste månaderna :)

2009-03-13 @ 12:22:07
URL: http://viktore.blogg.se/

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0