Movietime

Kvällen börjar lida mot sitt slut, har suttit med mamma och kolla på "Den andra systern boleyn" med Scarlett Johansson och Natalie Portman, jag vet inte riktigt vad jag tyckte om den, bra skådespeleri och bra story, ska inte avslöja om någon ska se den, men den var annourlunda än vad jag trodde. Handlar om sjuttonhundratalets England och Kung Henry VIII, som, om ni kan er historia rätt vet, i verkligheten tog död på de flesta av sina fruar, filmen handlar dock inte om just det.

Anywho, nu ligger jag i sängen, insmörjd i hudlotion för torr till extra torr hud, denna kalla vinter får min hud att torka ihop som ett jävla russin. Usch!
Nu ska jag kolla på en riktig tjejfilm, bäst och passa på, John Tucker must die! Goodnight




Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0