My husband gave me a necklace. It's fake. I requested fake. Maybe I'm paranoid, but in this day and age, I don't want something around my neck that's worth more than my head.

Goddag kära medborgare. Idag har det tyvärr inte hänt något speciellt kul i min vardag. Har varit i skolan och kört på som vanligt, fast två av mina lektioner var helt onödiga, den ena var matten, som jag redan är godkänd och klar i, så ser ingen mening att ha lektion, det enda vi gör just nu r att plugga på natonella provet som jag itne ens behöver plugga på, skulle jag på ig på det, får jag ändå godkänt, skulle jag få vg eller mvg, får jag ändå godkänt, get it?

Sen efter det börjar nästa kurs, Matte D! Ska bli intressant och se hur det går.

Vi skulle ha volleyboll idag på idrotten, men efter förra året turnering bestämde jag mig för att jag aldrig mer vill spela det igen så jag och Lovisa gick och gymmade istället, så duktig ja känner mig. Fast det smärtar rätt rejält i magen nu men det är sånt man får ta, betyder ju som sagt att det händer något.

Ikväll ska jag bara ta de lugnt, är helt slut i hela kroppen, så det blir väl Vänner, sen ska vi in och äta våfflor! Våffeldagn idag! Och Jungfru Marie (Maria?) Bebådelsedagen. Idag är det exakt nio månader kvar till juldagen. Shit! Men jag fattar inte grejen med att äta våfflor för att fira att Maria blev gravid? Men men, hon kanske åt våfflor den dagen, haha vem vet?

Ciao!


(Dagens citat: Rita Rudner)

Kommentarer
Postat av: simone

ja verkligen!

nej inte riktigt, samsam eller samekonomi tror jag, du då ?

kram

2009-03-25 @ 19:54:19
URL: http://barasimone.blogg.se/

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0