Nobody talks so constantly about God as those who insist that there is no God.

Lördag.
Just nu sitter jag hemma hos min far i sumpan, ska äta middag klockan fem med familjen, min halvsyster Sarah fyller 18 år idag, grattis till henne!
Gårdagskvällen var trevlig, Natta vann bowlingen och jag kom på andra lr tredje plats, kollade inte så noga på slutresultatet. Fick en strike iaf, men kan nog säga att min bowlings förmåga var något nersänkt på grund av andra förutsägelser. Men nu ska vi inte prata för mycket om det.
Efter bowlingen blev det hem och sova, vilket var väldigt skönt för jag var helt slut. Ikväll har jag ingenting planerat, blir nog ganska tidigt idag med eftersom jag ska upp tidigt imorrn till fotograferingen. Skriver mer sen, om jag har tid.


- Syskonen Hellström Rönnquist, Skåne 2006 -

(Dagens citat: Heywood Broun)

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0