Nothing last forever

Nu sitter jag hemma hos min far i sumpan, är jätte nöjd med min nya frisyr! Finns tyvärr inge blåtand på den här datorn så kan inte ladda upp någon bild, men gör det senare. Kände mig så glad och energisk när jag åkte från Ellis skola där jag klippte mig, men sedan kom tröttheten efter för få timmars sömn över mig, sov dåligt inatt och känner mig bara allmänt seg och irreterad på vissa saker, så istället för att sitta här och klaga, eller gnälla som du kanske hellre säger (?) så ska jag lägga mig och kolla på en film.

Imorrn är det skola igen, får hålla mig uppe med tanken på att när jag slutar ska hem till Natta som sa att maten kommer stå färdigt, sen ska vi på bio.

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0