Oh Behave!

Sitter och är så frustrerad! Jag förstår mig inte på denna mac dator! Ska installera ett program men det vägrar ju att funka! SKA JAG BLI GALEN?! Jävla skit helvetes dator!! Ursäkta mitt språk men jag hatar att inte klara av saker, och när det inte finns nån som kan hjälpa en blir det ju bara ännu värre! Snart kastar jag mobilen nånstans! (Det enda jag kan kasta eftersom jag är hemma hos L, annars hade det säkert blivit något ännu värre! ) Usch vad jag är arg,

Anywho, jag ska inte sitta och beklaga mig, behövde bara göra det en liten stund. Tack så mkt. Hoppas alla andra har en bra kväll!


- Jag i denna stund -

Kommentarer
Postat av: Lolls

Assså här kommer den rätta maria fram..! ;P

2009-03-26 @ 13:24:06
Postat av: Maria herself

ja, hehe, jag var lide arg ^^

2009-03-26 @ 13:30:50

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0