oh fuck fuck fuck

Och så har jag blivit sjuk mitt i allt, suck! Vaknade upp i morse, genomsnorig, ont i halsen och huvudet, så det var bara att ringa och sjukanmäla sig, ingen idé att gå till skolan när man är trött och okoncentrerad. Så nu ligger jag i sängen och ska spela lite sims 2 (nördigt, jag vet) och bara ta de lugnt så man blir bättre tills imorrn, för då måste jag gå till skolan så man inte hamnar efter.

Igår var jag hemma hos Sara en stund på dagen, det var mysigt vi satt och åt mackor, chips och godis och spelade kort, känns som vi inte bara suttit och pratat sådär på evigheter så det var trevligt.


- Typ såhär känner jag mig -

Och imorgon är det fredag, då måste jag vara pigg och glad! Nu ska jag snyta mig igen och sätta på the sims. Hare gott!

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0