Rainbow Animals

Idag har jag varit på Naturhistoriska Riksmuseet. Vi kollade främst på utställningen Rainbow Animals, som handlar om homosexuella djur, intressant att få reda på att det flesta djur faktist är homosexuella eller bisexuella. I en speciell pingvinras lever hälften av alla par med samma kön.



Sedan kollade vi dom andra, bland annat dinosaurier, T-rex skelettet tex som jag var helt inställd från början på att se, innan vi gjorde de vi kommit dit för att göra, gå på Cosmonova. Vi skulle gått på Monsterfiskar i 3D men det blev nått fel så vi fick sitta och kolla på Deep Sea istället, rekommenderar den verkligen inte, de flesta höll på att somna. Skulle egentligen vara Johnny Depp och Kate Winslets röster men det var ju på svenska så dubbad och alltså inte roligt alls.

Kommentarer
Postat av: Viktor

sv: Ja okej vad kul :) ja men mina chinos hittade jag på H&M och dom var typ mörkblåa :) jag hade velat ha någon annan färg också men jag har inte hittat några :/

2009-03-10 @ 17:54:59
URL: http://viktore.blogg.se/

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0