Sleepy, very sleepy...

Nu ligger jag i sängen äntligen, har varit på Ikea idag och shoppat lite saker till mitt rum, nya gardiner och sänglakan, en ny lampa (eftersom Robin tog sönder min) och lite andra prylar, så nu ska det bli fint på rummet!
Så lustigt för jag såg en kille på ikea som jag visste direkt att jag kände igen från tv, men jag kom inte ihåg vilket program, men nu när jag satt hemma och tänkte igenom så kom jag på att han var med i Beck filmen i söndag, den svaga länken, han spelade en av våldtäkstmännen, Lasse lr nått. Lite lustigt sådär eftersom man nyss sett filmen, annars hade jag ju inte lagt märkte till honom sådär.

Har inte så mycket mer att skriva om, är jättetrött och ska lägga mig och kolla på första avsnittet av serien True Blood som enligt min mor ska vara så bra (hon har fått en fix vid vampyrer nu) Verkar som Twiligth eran bidrar med mycket intresse kring vampyrer. Vi får se helt enkelt om den är bra. Skriver mer imorrn, nu är det sängdax! God natt gott folk.



Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0